Σχολικές Δραστηριότητες

Αρχειοθετημένα

Είσοδος μελών

Επισκεψιμότητα

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα1005
mod_vvisit_counterΧθες554
mod_vvisit_counterΑυτήν την εβδομάδα1005
mod_vvisit_counterΤην περασμένη εβδομάδα5285
mod_vvisit_counterΑυτόν τον μήνα12824
mod_vvisit_counterΤον περασμένο μήνα16265
mod_vvisit_counterΣυνολικά4347867

We have: 50 guests online
Your IP: 10.2.33.21
 , 
Today: 19 Νοε 2017

Περίληψη

Η συγκεκριμένη μελέτη επιδιώκει κυρίως την περιγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στο χώρο της Εκπαίδευσης, εστιάζοντας στις σημαντικές παραμέτρους της αξιολόγησης και αξιοποίησης a) του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού β) του εκπαιδευτικού λογισμικού και γ)του οπτικοακουστικού υλικού. Μέσω της απαραίτητης βιβλιογραφικής ανασκόπησης, θα γίνει προσπάθεια να αναδειχθούν -τόσο για τη χώρα μας όσο και διεθνώς- τα κύρια σημεία προβληματισμού που αναφέρονται στον τρόπο που οι ανωτέρω παράγοντες συνδέονται με την αποτελεσματικότητα και τη διασφάλισης της ποιότητας στην εκπαίδευση. Μελέτη

Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο. Μελέτη

Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση. Μελέτη

Αξιολόγηση Χρήστη: / 3
ΧείριστοΆριστο 

Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Μελέτη

Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες . Μελέτη

Περισσότερα Άρθρα...