Σχολικές Δραστηριότητες

Αρχειοθετημένα

Είσοδος μελών

Επισκεψιμότητα

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα260
mod_vvisit_counterΧθες592
mod_vvisit_counterΑυτήν την εβδομάδα1225
mod_vvisit_counterΤην περασμένη εβδομάδα5276
mod_vvisit_counterΑυτόν τον μήνα20690
mod_vvisit_counterΤον περασμένο μήνα55014
mod_vvisit_counterΣυνολικά4186068

We have: 40 guests online
Your IP: 10.2.33.21
 , 
Today: 30 Μαϊ 2017

Περίληψη

Η συγκεκριμένη μελέτη επιδιώκει κυρίως την περιγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στο χώρο της Εκπαίδευσης, εστιάζοντας στις σημαντικές παραμέτρους της αξιολόγησης και αξιοποίησης a) του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού β) του εκπαιδευτικού λογισμικού και γ)του οπτικοακουστικού υλικού. Μέσω της απαραίτητης βιβλιογραφικής ανασκόπησης, θα γίνει προσπάθεια να αναδειχθούν -τόσο για τη χώρα μας όσο και διεθνώς- τα κύρια σημεία προβληματισμού που αναφέρονται στον τρόπο που οι ανωτέρω παράγοντες συνδέονται με την αποτελεσματικότητα και τη διασφάλισης της ποιότητας στην εκπαίδευση. Μελέτη

Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο. Μελέτη

Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση. Μελέτη

Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 

Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Μελέτη

Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες . Μελέτη

Περισσότερα Άρθρα...