Σχολικές Δραστηριότητες

Αρχειοθετημένα

Είσοδος μελών

Επισκεψιμότητα

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα339
mod_vvisit_counterΧθες666
mod_vvisit_counterΑυτήν την εβδομάδα2577
mod_vvisit_counterΤην περασμένη εβδομάδα10320
mod_vvisit_counterΑυτόν τον μήνα48167
mod_vvisit_counterΤον περασμένο μήνα18553
mod_vvisit_counterΣυνολικά4313382

We have: 19 guests online
Your IP: 10.2.33.21
 , 
Today: 20 Σεπ 2017

Περίληψη

Η συγκεκριμένη μελέτη επιδιώκει κυρίως την περιγραφή της υφιστάμενης κατάστασης στο χώρο της Εκπαίδευσης, εστιάζοντας στις σημαντικές παραμέτρους της αξιολόγησης και αξιοποίησης a) του έντυπου εκπαιδευτικού υλικού β) του εκπαιδευτικού λογισμικού και γ)του οπτικοακουστικού υλικού. Μέσω της απαραίτητης βιβλιογραφικής ανασκόπησης, θα γίνει προσπάθεια να αναδειχθούν -τόσο για τη χώρα μας όσο και διεθνώς- τα κύρια σημεία προβληματισμού που αναφέρονται στον τρόπο που οι ανωτέρω παράγοντες συνδέονται με την αποτελεσματικότητα και τη διασφάλισης της ποιότητας στην εκπαίδευση. Μελέτη

Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο. Μελέτη

Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση. Μελέτη

Αξιολόγηση Χρήστη: / 3
ΧείριστοΆριστο 

Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Μελέτη

Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες . Μελέτη

Περισσότερα Άρθρα...