Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με τη λήξη του διδακτικού έτους 2021-22
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΕΕΠ – ΕΒΠ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Οι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που υπηρετούσαν το 2021-22 στην οργανική τους θέση δεν απαιτείται να αναλάβουν υπηρεσία.
2. Οι αποσπασμένοι εντός ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ θα αναλάβουν υπηρεσία (σε συνεργασία με τους Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες/νους των σχολείων) θα αναλάβουν υπηρεσία στη σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης.
3. Οι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ θα αποστείλουν ηλεκτρονικά ανάληψη υπηρεσίας στη σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης.
4. Οι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ που τοποθετήθηκαν ή μετατέθηκαν εντός ΠΥΣΠΕ (βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση) θα αναλάβουν υπηρεσία στη σχολική μονάδα της νέας οργανικής τους θέσης.
5. Οι μετατιθέμενοι από άλλα ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ θα αποστείλουν ηλεκτρονικά ανάληψη υπηρεσίας στη σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης.
6. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα που βρίσκεται σε αναστολή θα αποστείλουν ηλεκτρονικά ανάληψη υπηρεσίας στο
mail@dipe-dytik.att.sch.gr
7. Οι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, οι οποίοι βρίσκονται σε άδεια κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου ή οποιασδήποτε άλλης μορφής και η άδειά τους λήγει κατά το χρονικό διάστημα 22-06-2022 έως 31-08-2022 θα υποβάλουν ανάληψη υπηρεσίας, μετά τη λήξη της άδειας, αυτοπροσώπως ή με e-mail στο
mail@dipe-dytik.att.sch.gr στη Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Αττικής
Σημείωση: Όσοι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ στείλουν την ανάληψη υπηρεσίας τους με e-mail είτε στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς μας, είτε στη Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Αττικής, οφείλουν μαζί με την ανάληψη υπηρεσίας, να αποστείλουν και μια υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα αναγράφεται ο λόγος της μη φυσικής τους παρουσίας.