Τηλεφωνικό κέντρο (οδηγίες)
Λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου ( τελευταία ενημέρωση 10 – 10 -2022 )
Οι παρακάτω οδηγίες αναφέρονται στο τηλεφωνικό κέντρο SIEMENS HIPATH 3800 και είναι κατάλληλες
για αναλογικά τηλέφωνα.
CALL WAITING (Κλήση σε αναμονή)
Επιτρέπει στον χρήστη να θέσει σε αναμονή τον συνομιλητή για να διεκπαιρεώσει μια σύντομη εργασία γραφείου
Βήμα 1:Σηκώνουμε το ακουστικό για να μιλήσουμε στο τηλέφωνο
Βήμα 2: Ενημερώνουμε το συνομιλητή μας ότι θα τον θέσουμε για λίγο σε αναμονή
Βήμα 3:Πατάμε το πλήκτρο R για να θέσουμε το συνομιλητή μας σε αναμονή (ο συνομιλητής θα ακούει μουσική από το τηλεφωνικό κέντρο , δε θα ακούει τι λέμε εμείς στο γραφείο μας)
Απενεργοποίηση της κλήσης σε αναμονή.
Βήμα 1: Πατάμε πάλι το πλήκτρο R
CALL TRANSFER (Μεταφορά κλήσης)
Επιτρέπει στο χρήστη να μεταφέρει την κλήση σε άλλον συνάδελφο (χρήστη)
Βήμα 1:Σηκώνουμε το ακουστικό του τηλεφώνου μας και απαντάμε στην κλήση
Βήμα 2: Ανακοινώνουμε στον συνομιλητή μας να περιμένει στο ακουστικό του , γιατί θα μεταφέρουμε την κλήση
Βήμα 3:Πατάμε το πλήκτρο R και πληκτρολογούμε το εσωτερικό τηλέφωνο που θέλουμε να μεταφερθεί η κλήση.
Βήμα 3:Περιμένουμε να απαντήσει ο χρήστης (συνάδελφος) και κατεβάζουμε το ακουστικό μας
CALL PICKUP (ανάληψη κλήσης άλλου τηλεφώνου)
Επιτρέπει να απαντήσουμε την κλήση κάποιου τηλεφώνου που κουδουνίζει.
Βήμα 1:Σηκώνουμε το ακουστικό του τηλεφώνου μας
Βήμα 2:Πατάμε *59 xxx (όπου xxx το εσωτερικό του τηλεφώνου που χτυπά)
Βήμα 3: Απαντάμε στην κλήση
CALL FORWARD (σε εσωτερικά τηλέφωνα)
Αν θέλουμε να προωθήσουμε ή να ανακατευθύνουμε τις εισερχόμενες κλήσεις του τηλεφώνου του γραφείο μας
σε κάποιο άλλο εσωτερικό τηλέφωνό άλλου γραφείου μπορούμε να ακολουθήσουμε τα βήματα
Ενεργοποίηση
Βήμα1: Σηκώνουμε το ακουστικό του εσωτερικό τηλεφώνου μας
Βήμα 2: Πατάμε *13
Βήμα 3: Πατάμε τον αριθμό του εσωτερικού τηλεφώνου που θα προωθούνται οι κλήσεις
Απενεργοποίηση
Βήμα 1:Σηκώνουμε το ακουστικό
Βήμα 2: Πατάμε #1
CALL FORWARD (σε εξωτερικά τηλέφωνα )
Αν θέλουμε να προωθήσουμε ή να ανακατευθύνουμε τις εισερχόμενες κλήσεις του εσωτερικού τηλεφώνου μας
στο σπίτι ή στο κινητό τηλέφωνο ή σε τηλέφωνο άλλου συναδέλφου, μπορούμε να ακολουθήσουμε τα βήματα
Ενεργοποίηση
Βήμα1: Σηκώνουμε το ακουστικό
Βήμα 2: Πατάμε *11
Βήμα 3: Πατάμε τον αριθμό τηλεφώνου που θα προωθηθεί η κλήση
Προσοχή: Αν θέλουμε να προωθήσουμε την κλήση σε κινητό ή εξωτερικό τηλέφωνο,
πατάμε *110 αντί για *11
Απενεργοποίηση
Βήμα 1:Σηκώνουμε το ακουστικό
Βήμα 2: Πατάμε #1
DO NOT DISTURB (Μην ενοχλείται)
H χρήση του Do not Disturb (μην ενοχλείται) είναι ένα χαρακτηριστικό που σε βοηθά να μη λαμβάνεις ειδοποίηση
(δε χτυπά το τηλέφωνο ) όταν έχεις εισερχόμενη κλήση.
Ενεργοποίηση
ΒΗΜΑ 1 : ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ
ΒΗΜΑ 2: ΠΑΤΑΜΕ * 97
Απενεργοποίηση
Βήμα 1: Σηκώνουμε το ακουστικό
Βήμα 2Σ Πατάμε #97
Parking a call (Στάθμευση κλήσης)
Μπορείτε να «σταθμεύσετε» μια κλήση σε μια καθορισμένη γραμμή ώστε να μπορέσετε να
συνεχίσετε την κλήση σε άλλο τηλέφωνο στο γραφείο. Η κλήση τίθεται σε κράτηση έως ότου
πάψει να βρίσκεται σε «στάθμευση» ή κατεβάσει το ακουστικό ο καλών. Σε όλη τη διάρκεια,
ο καλών θα ακούει τη μουσική στάθμευσης, όπως αυτή διαμορφώνεται από τον διαχειριστή
του τηλεφώνου
Μπορείτε να σταθμεύσετε έως και δέκα κλήσεις, είτε εσωτερικές, εξωτερικές ή
και τα δυο. Οι σταθμευμένες κλήσεις μπορούν να εμφανίζονται και να λαμβάνονται
από το ίδιο τηλέφωνο αργότερα . Αυτή η δυνατότητα είναι χρήσιμη εάν θέλετε να συνεχίσετε μια κλήση αργότερα.
Προϋπόθεση: Πραγματοποιείτε μια κλήση
Βήμα 1: Εισάγετε κωδικό R * 56
Βήμα 2: Εισαγάγετε τον αριθμό της θέσης στάθμευσης (0 – 9) και σημειώστε την.Εάν ο αριθμός θέσης
στάθμευσης που καταχωρίσατε είναι ήδη χρησιμοποιημένος θα ακούσετε ύσετε τον αρνητικό τόνο επιβεβαίωσης.
Εισαγάγετε έναν άλλο αριθμό.
Βήμα 3:Κατεβάστε το ακουστικό.
Ανάκτηση σταθμευμένης κλήσης
Προυπόθεση: :Μία ή περισσότερες κλήσεις είναι σταθμευμένες. Το τηλέφωνο είναι ανενεργό.
Βήμα 1: Σηκώνουμε το ακουστικό.
Βήμα 2 ¨Εισάγουμε τον κωδικό : #56 .
Βήμα 3 ¨Εισάγουμε τον αριθμό από 0-9 που σταθμεύσαμε την κλήση από το προηγούμενο βήμα.
Callback (Επανάκληση)
Αν ένας χρήστης είναι απασχολημένος ή δεν απαντά μπορούμε να ζητήσουμε αυτόματη επανάκληση.
Αυτή η δυνατότητα μας γλιτώνει από το να κάνουμε επανειλημμένες προσπάθειες να προσεγγίσουμε τον χρήστη.
Λαμβάνουμε μια επανάκληση όταν: το άλλο μέρος δεν είναι πλέον απασχολημένο ή ο χρήστης που δεν απάντησε
έχει διενεργήσει άλλη κλήση.
Αποθήκευση επανάκλησης
Προυπόθεση: Η γραμμή που έχετε καλέσει ήταν απασχολημένη ή δεν απάντησε.
Βήμα: Πατάμε τον κωδικό R * 58
Απάντηση σε επανάκληση
Προυπόθεση: Να έχετερ κάνει αποθήκευση επενάκλησης
Το τηλεφωνό σας χτυπάει Σήκωσε το ακουστικό. Ακούτε τον ήχο κλήσης
Ακύρωση όλων των αποθηκευμένων επανακλήσεων
Βήμα 1: Σηκώνουμε το ακουστικό
Βήμα 2: Πατάμε τον κωδικό # 58